3. juni 2012

Sidste skoledags negle!! :D

Hey (:


Så i fredags var det altså min sidste skoledage! Endelig. Nu mangler jeg bare de mundtlige eksamner, og så går jeg officielt ikke i folkeskole mere!! ;D


Det var en fantastisk dag og sluttede af med en brag af en fest, hvor jeg selvfølgelig havde lavet nogle flotte negle, som matchede mit outfit som var en kort rød cut-out kjole med leopard sko til, så derfor lavede jeg da lige leopard negle!!
- Det var dog falske negle, som jeg havde på. Mine negle var selvfølgelig knækket 3 dage inden, så blev nødt til at file dem alle sammen ned. - øv bøv.


Designet er lidt sjusket, da jeg havde enormt travlt!! Jeg kom desværre til at gå i gang med at gøre mig klar for sent, så jeg havde ret travlt. Men det går nok, ingen lagde mærke til at det ikke lige var så perfekt.. (:


- Se her hvordan jeg har lavet disse falske gele negle.


Igår stødte jeg min negl mod et eller andet, og så flækkede den altså ;( - lidt efter lidt røg alle de andre også af.. damn,







Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...