28. maj 2012

NOTD - Sort/hvid striber + accent rhinestone :D

Hay (:


Så jeg tænkte at jeg ville lave noget sort/hvid agtigt noget, for det har jeg egentlig aldrig rigtig lavet før. Så jeg kiggede lidt rundt på nettet og Instagram, og så nogle helt almindelige sort/hvid stribede negle og tænkte ''hvorfor tænkte jeg dog ikke på det...'' Tsk.
Så nu har jeg lavet dem, og de matcher endda mit tøj! - Men det var dog lidt for matchy matchy, så jeg skiftede lige blusen til en blomster top istedet :d


Det var utroligt nemt at lave! Jeg personligt elsker dette look :D





Produkter:
Base Coat - Depend
En hvid lak (er ikke sikker på mærket eller navn af den jeg har brugt her)
Depend Art Liner - #1060
Claudia - #157 Just Black
Rhinestones fra eBay.com
Top Coat - Seche Vite (som jeg endelig har bestilt mere af) ;D

Take (Nail) Care

1 kommentar:

  1. Det ser super godt ud. Jeg kan godt lide sort/hvide negle! Jeg er vild med hvor lige dine striber der ud! Det er sku ret godt gået :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...