21. maj 2012

NOTD - Sommer Patchwork Design (Første forsøg nogensinde)

Hey (:


I dag har jeg lavet et lille patchwork design, og tro det eller ej, men det er aller første gang jeg nogensinde har lavet sådan et design. Og jeg vil sige at jeg er ret så tilfreds med det!


Man kan ikke så godt se at det faktisk er lilla med glitter i, i midten, men det er det - Bare så i ved det :d
Jeg brugte bare noget tape, som jeg lige klistrede et par gange på min hånd, så den ikke ville hive min basis lak med af, når jeg skulle have tapen af igen. - Ret let faktisk (:










Produkter:
Base Coat - Depend
Loreal Paris Color Riche -#604 Metropolitan
Loreal Paris Color Riche - #210 Shocking Pink
e.l.f - Dark Glitter
Top coat -  Seche Vite (Skal stadig meget snart have en ny!!)

Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...