20. maj 2012

NOTD - Sephora ''Purple Jewelry'' over sort + mini Sephora Haul

Hey (:


Jeg er vildt spændt lige nu! - Der er endelig åbnet en Sephora i Illum.. yaaa :D Det har jeg godt nok ventet rigtig lang tid på. Jeg har været i Sephora en eneste gang før, og det var i sommerferien sidste år, da jeg var 3 uger i Grækenland. Jeg var på shopping spree med min far og bror (hæhæ) og så opdagede jeg butikken og blev helt vild! - Den måtte jeg da bare ind i, så min far og bror kom til at vente i lang tid.. :D


Og nu er den endelig åbnet i Danmark og selvfølgelig skulle jeg der ind! Jeg var på shopping med min kæreste, og selvom han jamrede over hans fødder gjorde ondt, skulle vi altså lige nå at gå ind i Sephora (:


Jeg købte dog kun 2 ting, dels fordi min kæreste bare gerne ville hjem og var træt (blaaaaah) men skal helt klart derind igen meget snart.
-Det har været utrolig godt vejr idag, så jeg skulle selvfølgelig lige ud i haven og sole min blege krop. Og det passede fint med at jeg kunne tage nogle gode billeder!
Her er de ting jeg købte og selvfølgelig en NOTD! + Min lækre hund i slutningen :D


(Jeg undskylder, som altid, for kvaliteten af mine billeder. Jeg bruger stadig min iphone, og derfor er det en lidt dårlig opløsning. Håber i stadig kan fornemme hvordan farven er. Er i gang med at spare op til et godt kamera! - Nogle foreslag til et kamera som kan tage gode close-up billeder?)



 Jeg købte selvfølgelig negle ting :D  - Express nail polish remover. Jeg elsker dette stads! Det fjerner alle lakker så utroligt hurtigt og det eneste man skal gøre er at dyppe fingeren i cirka 1 minut.. Fantastisk :D og så købte jeg en Sephora lak med små flakies i. Der er ikke så meget i, men de koster godt nok også kun 35 kr. så det passer mig helt fint :D

Sephora ''Purple Jewelry'' over sort!





 Jeg elsker The Hunger Games!! - Er nået til den tredje og sidste bog!

 Min dejlige hund! - Som vi desværre ikke kan have længere, da vi skal flytte i lejlighed og vi må ikke have hund ;( Kommer til at savne dig Freja...


Produkter:
Base Coat - Depend
Claudia - #157 Just Black
Sephora - Purple Jewelry
Top coat - Seche Vite (som jeg meget snart skal have noget mere af)



Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...