18. juni 2012

NOTD - Pink, Sølv og Sort nail art! :D

Hey (:


Lige en hurtig late night NOTD. Har ikke rigtig haft tid til at lave indlæg eller noget, da der har  været pres på med eksamenerne. På torsdag er min sidste eksamen, og derfra kan jeg poste lidt mere(:


Som i nok kan se ude i højre side, har jeg installeret ''follow me'' knapper til tumblr, twitter og bloglovin! :D- go follow me? :D


Sov godt alle sammen (medmindre i er i en anden tidszone og først er stået op nu) :D



Brugt:
Base coat - Depend
H&M - Come Shine
H&M - Come Rain
Depend art liner - #1062
Claudia - Just black #157
Dotting tool
Top coat - OPI RapidDry

Take (Nail) Care

3 kommentarer:

  1. Det er en sød mani :)
    Det ville være RIGTIGT dejligt hvis du slog wordverification fra - det er så irriterende at skulle igennem...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved desværre ikke hvordan man gør (:og tak :D

      Slet
    2. Send mig en mail, så skal jeg sende instrukser :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...