12. juni 2012

Orders Up! - Nailetc.com and Mini Tutorial :D

hej (:


Så igår fik jeg nogle ting fra nailetc.com. Og igen er der en ting der var udsolgt, nemlig den jeg glædede mig aller mest til! - nemlig Essie - Aruba Blue. Dette er anden gang jeg bestiller den og har endnu ikke fået den, *græder indvendigt*. Så jeg må virkelig til at finde et andet sted hvor de sælger billige lakker, for nailetc.com giver mig abstinenser! 


Men hvert fald, så har jeg endelig fået købt en til Seche VITE top coat, som jeg så længe har manglet! Og Essie - Cute As A Button, som jeg opdagede på Coewless Nail Polish Blog som jeg i øvrigt elsker! Så mange tak for den åbenbaring!! :D
-Og jeg må sige at jeg elsker den lak! Rigtig lækker sommerlak! 


Jeg fandt også et nyt design, som jeg ikke har set eller prøvet før, så jeg tænkte at jeg ville give det et skud. jeg har lavet en lille tutorial :D







 1.
Først er det meget vigtigt at bruge base coat, før du ligger noget som helst andet lak på. Dette beskytter dine negle mod misfarvning. -Herefter lægger du base lakken.
 2.
Lav nu 3 striber på hver negl

3.
Lav nu nogle store prikker på linjerne med ca. en priks mellemrum mellem hver prik.

4.
Lav nu hvide prikker i midten af de sorte

5.
Til sidst skal der top coat på og så er du færdig!! (:



Det brugte jeg: Venstre mod højre
Base coat - Depend
Essie - Cute As A Button
Depend art liner - #1062
Claudia - Just Black #157
La Femme Beauty - Hvid
Top Coat - Seche VITE
Dotting tool



Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...