7. juni 2012

OPI ''princess rule!'' over OPI ''Sweet Heart''

Hey (:

Dette er faktisk et indlæg, som jeg skulle have lagt ind for ret lang tid siden, men har aldrig fået taget mig sammen til at redigere billederne. .. ;d
Men nu har jeg altså fået gjort det.

For et stykke tid siden købte jeg to mini set fra OPI. Det ene er ''New york city Ballet'' og den anden er ''The more the marry-ier'' jeg synes at farverne var utrolig flotte, men var ikke sikker på, hvordan de så ud på neglen, så jeg købte bare mini lakkerne istedet for de store. 

Jeg er blevet enormt glad for ''Pirouette My Whistle'' som jeg regner stærkt med at jeg snart køber i stor format. Det er den eneste jeg sådan rigtig elsker, mens de andre bare er lidt for normale farver, og resten af ''new york city ballet'' kollektionen bare er for sheer til at jeg gider have dem på.. 







Dette er ''Princess Rule!'' over ''Sweet heart'' hvilket er en ret god kombi! Og jep, jeg var på stranden den dag med min dejlige kæreste (: - Det var dengang sommeren varede i 5 dage.. omg, kom tilbage sommer!!!






Foreskellen på en stor og en mini OPI lak. Det overraskede mig faktisk hvor lille og sød den var.. ååh :D



Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...