23. juni 2012

Orders Up! - Kleancolor Chunky Holo Kollektion

Hey (:

For et par dage siden kom min bestilling af Kleancolor Chunky Holo kollektion ind af døren! Disse er mine første Kleancolor lakker!
- Hende, som solgte mig dem op Ebay.com, skrev til mig på mail, at hun desværre ikke havde Chunky Holo Purple nummer 234 tilbage, så jeg fik ''Shotting star'' istedet.. (: - det er også fint nok!

Jeg har her swatched dem på hver enkel af mine negle, da der sjovt nok var 10 lakker. (:

Min personlige favorit er helt klart Chunky Holo Scarlet!! -  Den er så flot blodig rød :D


  1. Chunky Holo Bluebell #235
  2. Chunky Holo Black #236
  3. Shooting Star #200
  4. Madly Matte #90
  5. Chunky Holo Teal #233

  1. Chunky Holo Candy #228
  2. Chunky Holo Poppy #229
  3. Chunky Holo Fuchsia #230
  4. Chunky Holo Scarlet #231
  5. Chunky Holo Clover #232




Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...