19. juni 2012

NOTD - Sephora ''It's time to rock'' + mini Sephora Haul

Hey (:


Igår var min kæreste og jeg ude og shoppe (mest mig :D). Så der brugte jeg da lige et par tusinde (ikke godt) til 4 kjoler fra H&M, smykker fra Asseccorize (Ting til halv pris er altid lækkert), goodies fra The Body Shop (de har også halv pris på lækre ting lige nu!!), lækkerier fra Sephora og selvfølgelig Burger King bagefter hæhæ :D


Idag vil jeg så vise jer, hvilke lakker jeg fik købt fra Sephora :D
-Dagens lak er ''It's time to rock'' som er en vildt fedt farve med en masse nuancer og shimmer/glitter. Den har lilla, blå, grønne og grå nuancer!
Jeg var faktisk lidt skeptisk omkring denne da jeg fandt den, jeg overvejede faktisk at stille den tilbage, men er ret glad for at jeg ikke gjorde det!! 
- Makeup fjerneren fra Lancome er absolut den bedste jeg nogensinde har prøvet! - Den var sat ned til 99 fra 199 :D




-Har lige fået en pakke ind af døren fra eBay.com, med mine Kleancolor Chunky Holo lakker i. Jeg regner stærkt med at lave et indlæg med disse imorgen (:


It's time to rock / Yellow umbrella / Silver Rain






Take (Nail) Care

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...