6. juni 2012

NOTD - Border negle!

Hej (:


Som lovet på instagram (benoxd) laver jeg nu en post med de ret så moderne ''border nails''. 
De er overalt lige nu, og de er super trendy! - Så jeg tænkte at jeg lige ville prøve også. (:
Man kan også kalde dette nemme design for ''picture frame'' altså billede ramme negle, fordi det nærmest laver en ramme rundt om neglen!


Jeg synes faktisk det gik ok, eftersom det er første gang jeg prøver det her look. Det er godt nok ikke hundrede procent lige, men det kommer nok efter nogle forsøg. (;



Billede fra Instagram :D




Brugt;
Base coat - depend
Loreal Paris color riche - #210 schoking pink
H&M - come rain
Depend art liner - #1062
Top coat - O.P.I RapidDry TopCoat (jeg har endelig bestilt en flaske til at Seche VITE)

Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...