29. juni 2012

NOTD - Accent Fimo Fruit Nail Art!!

hey! 

Så smider jeg lige endnu en NOTD ind! Idag har jeg lavet Fimo art, hvilket er første gang nogensinde, og jeg er godt tilfreds med udseendet!

Jeg ville have lavet fimo på alle mine negle, men tænkte at det blev alt for meget, så lavede det som en accent på min ringefinger! 

Det lækre blod røde farve er fra Kleancolor Chunky Holo kollektionen, og hedder ''Chunky Holo Scarlet'', dette er helt klart min favorit i den kollektion. På min accent, har jeg sponged med en til lak fra kollektionen som hedder ''Chunky Holo Clover'' dette er en en fantastisk flot grøn farve, som jeg også er hel vild med!
Man kan ikke se det grønne så godt, men det giver neglen lidt dimension ! :D

Jeg personligt, elsker dette look!!
Fimo er købt på eBay.com!

-Jeg undskylder selvfølgelig for mine tørre neglebånd!!







Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...