6. november 2011

31 day Manicure Challenge; Day - 1 Red Nails!

Hej (:

Så begnyder jeg da på den der '31 day manicure challenge', som ret mange negle bloggere også har lavet. 
Jeg har altså desværre ikke tid til at lave en ny manicure hver eneste dag i 31 dage. Så de kommer altså bare sådan lidt forskudt. (;

Dette er hvad jeg skal lave på disse 31 dage. (: - Spændende, glæder mig til at komme igang!! :D

Hello :D

Now i am going to start on the '31 day manicure challenge', that a lot of aother nail bloggers has done too. 
I, unfortunately, do not have time to do a new manicure every single day. So i am going to do it a little staggered  (:

This is the nail designs i am going to do (; - Looks exciting - can't wait to get started :D



Dagens farve er altså RØDE NEGLE, så jeg har da taget lidt rødt neglelak på.
Jeg har ikke forfædeligt mange røde lakker, skal faktisk snart til at have fat i nogle flere (:.. 

Men jeg startede hverfald at tage en helt almindelig rød neglelak på (Pieces - Il Postino), men jeg synes at det var lidt kedeligt. Så jeg besluttede at lave det til noget nail art. Så jeg malede bare nogle runde cirkler med en anden rød neglelak (Depend - #091) med glimmer, som også er lidt mørkere og til sidst linede jeg med glimmer (Depend - #045) rundt om cirklerne og lavede en lille spiral (:

The color of the day is RED NAILS, so ofcourse i painted my nails red!!
I don't have that many red nailpolishes, actually i am looking for some more. (:

I started on painting my nails red with an ordinary red polish (Pieces - Il Postino), but i thought it was a little plain jane. Så i decided to do a little nail art. So first i made little halfcircles in the 2 opposite corners of the nail with a darker red with shimmer (Depend - #091) and at last i outlined the circles with gold glitter (Depend - #045) and made a little spiral.





Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...