30. oktober 2011

NOTD - Sally Hansen xtreme wear 'Blue Me Away'' #130

Så har jeg en NOTD til jer.. !
Det er efterhånden også lidt tid siden jeg har lavet det :)


Dette er Sally Hansen xtreme wear - ''Blue Me Away'' # 130


Jeg elsker denne farve. Det er virkelig en farve man ligger mærke til da den er lidt pang i det!
Den behøver kun et enkelt lag!.. 
Jeg elsker børsterne på Sally Hansen's neglelakker. De er lange og halvbrede, der gør at det er utroligt nemt og hurtigt at lægge farven!


Jeg vil ikke sige at den tørre specielt hurtigt. Man skal hvert fald vente de der 15-20 min. før man ikke skal passe på at støde ind i noget.

So now i have a NOTD for you guys! :D
It has been a while since the last one.

This color is Sally Hansen xtreme wear - ''Blue Me Away'' #130

I realy love this color. it is a color that catches your eye, cause it is kind of a neon color, but then again it is'nt.
It only need just 1 single coat!
I also love the bristles on the Sally Hansen nail polish. I like that they are long and wide so that you only have to stroke it about 2-3 times on your nails. And that makes it super fast and super easy to put on nail polish.

I don't think it dries that fast.You have to sit around for like 15-20 min. before fully dried.






Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...