1. oktober 2011

NOTD - Pink & white half moon mani with rhinestone

Til dagens negle, har jeg lavet en flot pink og hvid half moon manicure, med en rhinestone (;

Jeg lavede dette design på 10 min. i skolen, i frikvarteret, lige inden vi skulle ha taget skolefoto.. :D

Jeg har brugt China Glaze ''Naked'', Depend hvis art liner, pink rhinestones fra eBay (se eBay Haul her) og Seche Vite topcoat.

For todays nails, i made a pretty pink and white half moon manicure with a rhinestone.
I made this design on 10 min. in the school, just before we had to have our picture taken. :D

I have used: China Glaze ''Naked'', Depend white art liner, pink rhinestones from eBay (Watch eBay haul here) and Seche Vite topcoat.




Hvad synes i? :D

What do you think? 

Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...