27. september 2011

HAUL - eBay.com Part 1

Hej :D
Så er de første ting fra eBay kommet, LÆKKERT!!!


De 20 nail decals hjul og pink børster :D - wee

Hello.
So finally the first stuff from eBay arrived!! THATS HOT


The 20 nail art decals wheels and the pink brush set:D   - wee

20 nail decals wheels :D
Runde rhinestones i forskellige farver og størrelser.
Round rhinestones in different shapes and colors.
Fimo blomster og frugt skiver :D
Fimo flower and fruit slices (:

Halve perler i forskellige størrelser og farver.
Half pearls in different colors and shapes

Forskellige slags rhinestones i forskellige farver og størrelser.
Different kinds of rhinestones in different shapes and colors.

Micro beads :D
pink nail art brushes ;D




Jeg glæder mig simpelthen så meget til at bruge disse ting!! :D
Nu har jeg da hvertfald også rhinestones til resten af mit liv (næsten) 


Jeg laver en part 2 ligeså snart jeg har fået de andre ting fre eBay - glæder mig!!!!!!


Tak fordi du kiggede med (: <3

I'm really looking forward to use all of these thingss!!
Now i have rhinestones for a life time (Almost) :d


I am going to make a pert 2 as soon as i get the other stuff!


Thanks for watching :D

Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...