8. september 2011

Ordering from asos.com

Hey (:
Jeg har nu bestilt 2 neglelakker fra asos.com!!.. yaaaa! :d.. 
Den ene er Essie ''Haute as hello'' og den anden er en top coat Seche Vite. 
Har set Sehe Vite på næsten alle blogs og reviews hvor de fortæller den er utrolig god! :D.. Så nu ville jeg da også lige prøve den.


Hey (:
I have now ordered 2 nail polishes from asos.com :D.. yaaay!!
The first one is Essie ''Haute as hello'', and the second one is the Seche Vite topcoat!
I have seen the Sehe Vite topcoat on almost every blog i've seen, and now i'v decided to try it out, and see for my self :D.


Essie: Haute as Hello

Seche Vite topcoat
Jeg glæder mig såååå meget til at jeg får mine ting!! :D


I am really excited about getting my stuff!!.. 


Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...