10. september 2011

NOTD - e.l.f 'Teal Blue'

Hey :D
Jeg har lige fået denne skønne lak fra e.l.f! (eyeslipsface.dk).
Jeg elsker virkelig e.l.f produkter, dels fordi de er utrolig billige, men også fordi det faktisk er utrolig god kvalitet!
Første gang jeg bestilte noget fra e.l.f var jeg lidt skeptisk, 12,68 kr. for en pudder??.. Den kunne vist ikke være helt så god.. men det var den faktisk!!


e.l.f er helt klart en brand der kan anbefales!


Men her er lakken som jeg fik -  Den hedder ''Teal Blue'' og har en speciel blå/grøn/tyrkis farve. Det kommer meget an på belysningen. !


Hey guys!:D
I just got this beautiful nail polish from e.l.f! (eyeslipsface.com)
I really love the e.l.f products, due too it is soooooo amazingly inexpensive, and it is pretty good quality!
The first time i ordered from e.l.f, i was really sceptical! 12,68 kr. (1,5 USD/1 GBP) for a face powder'!!!, That couldnt be good, but i was amazing!


e.l.f is really something i can recommend!


this is the polish that i got. - The name is ''Teal' Blue', and it has this really special blue/green/turquoise color. It really depends on the lightning'!




På æsken står der fatisk ''Dark Glitter Purple''.. haha :D FAIL!
The box actually says ''Dark Glitter Purple''.. haha:D FAIL!
Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...