25. september 2011

NOTD - Sally Hansen xtreme wear 'Mellow Yellow' #27

Hej


Nu har jeg ikke lavet et indlæg i noget tid, grundet at jeg har været hos min kæreste hele weekenden (:
I ca. 4 dage har jeg haft den samme neglelak på!! Forfærdeligt! og det er også helt skallet af nu, jeg kan simpelthen ikke tåle at se på det mere... Så Nu bliver jeg simpelthen nød til at lægge noget nyt.


Har valgt Sally Hansens 'Mellow Yellow' Nr. 27. Synes at jeg trængte til noget lidt mere lys farve på neglene, her de seneste par dage har jeg haft mørke farver på.. Det er altid dejligt med lidt forandring nu og da :D


Hey


I hav'nt made a post in a while now, cause i was at by BFs house the entire weekend. (:
I have been wearing the same polish in 4 days!! That's no good!! And the polish i have on now, is totally shatterd off of the nail, i simply just can't bare to look at it any longer!, So i just have to put something new on.


I have chosen Sally Hansens 'Mellow Yellow' Nr. 27. I thought i needed some light colors, cause lately i have been wearing kinda dark colors. Change is a good thing! :D

Mine negle efter 4 dages tid :dMy nails after 4 days :D




Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...