23. oktober 2011

Nail Art Tutorial - Black And Silver Party Mani

Hej :D


Som jeg lovede i forrige indlæg, har jeg en tutorial til jer (:. 
Håber i kan lide den :D


Som i nok kan se har jeg også klippet mine negle ned, og det er simpelthen fordi stort set allesammen knækkede. Så jeg tænkte at det bare ville være letter at klippe dem ned, og så bare passe ekstra godt på dem denne gang.. (det siger jeg hver gang) :D


Men nu får vi se.


Hello :D


As promised in the last post, i have a tutorial for you guys :D
I hope you like it!


As you may can tell i cut my nails short because they just kept cracking! Så i thought it would be easier just to 
cut them short. Now i just have to take exstra good care of them (i say that everytime) :D


We'll see.

The tutorial:

Det brugte jeg: 17 - Moonstruck / Depend - #39 / Dorothy L. 2 way pen - silver / Depend art liner - #1062  / Depend art liner - white / Sally hansen - Maximum growth / Seche Vite topcoat. / Dotting tool.


1.
Start altid med en Basecoat. Dette vil beskytte neglen mod misfarvning og lade lakken holde længere.
Always start of with a Basecoat. This will protect your nails and make the design last longer.
2.
Start med en base farve.
Start of with your base color.
3.
Lav en den ene halvdel af din negl hvid.
Paint the one half of your nail white.
4.
Lav streger gennem den hvide halvdel af neglen.
Paint stripes through the white part of the nail.
5.
Lav en glitter sølv stripe over den hvide stripe.
Paint a silver stripe over the white.
6.
Lav nu skriftevis sort og hvide prikker over den diagonale halvdel.
Now make black and white dots above the diagonal half.
7.
Slut nu af med en topcoat. Dette vil gøre at designet holder længere.
Now finish of with a topcoat. This will make the design last longer.


Tak fordi i kiggede med :D

Thanks for watching :D

Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...