24. oktober 2011

Franken :- Starry Night

Hello :D


Jeg opdagede lige at min GOSH - 'nero' neglelak var lidt død i det. Der var ikke rigtig noget tilbage, og hvis der var, så vår det hvert fald ikke til at få fat på. Så jeg besluttede mig for at lave en franken med den og en masse fin lilla glitter :D


Jeg har valgt at kalde farven ''Starry Night'', fordi den minder jo lidt om nattehimlen! (:

Hey :D


I just noticed that my GOSh -'nero' was dead. Well, there was no product left in the bottle. Abd if there were, i could'nt get it up at all, it has thickned.. So i decided to myself that i would make a franken with it and lots of purple glitter :D


I have chosen to name the color ''Starry Night'', cause it kinda reminds of the heaven in night! (:











Klik endelig på billederne for at se alt det flotte glimmer! :D


Please just click the fotos to see all the pretty glitter!! :D


Wet n wild - E435G sparked / Gosh nail glitter - # 07 Amethyst purple / Random clear nail polish .


Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...