30. november 2011

31 day Manicure Challenge; Day 9 - Rainbow Nails

Tid til en regnbue!! ;D

Dag 9 i ''31 day manicure challenge'' er altså regnbue negle¨


Billederne er ikke vildt gode, og selve regnbuen er også lidt skæv.. men det er altså mine nail art børsters skyld!- jeg bliver nødt til at have nogle nye meget snart!, og denne gang bestiller jeg ikke fra eBay! :d


Men håber i kan lide disse negle (:


- og OMG jeg kan ikke finde min seche vite topcoat!, argrhhh!!! det er slet ikke godt!.. jeg savner den :'( - så nu bruger jeg bare en topcoat fra Depend.

Time for a rainbow!! :D


Day 9 in '31 day manicure challenge'' is rainbow nails!


The pictures are not that good today and the rainbow lines is not really straight,.. but i give my nail art brushes the blame!.. i really need some new ones, and this time i am NOT ordering them on eBay! :d


But i hope you like todays nails!


-and OMG i can't find my Seche vite topcoat!.. argrhrhlksh!!!!! that is not good at all!.. i miss my topcoat :'( - so now i am using a topcoat from Depend..






Jeg elsker denne video! :D


I love this video :D


Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...