15. november 2011

31 day Manicure Challenge; Day 4 - Green Nails

hej,.. (:


Dag 4 af denne '31 day manicure challenge' er grønne negle ! (:.


Billederne er ikke specielt gode.. det er mest på grund af det dumme vejr, der har været. Der har ikke rigtig været god lyd til at tage gode fotos.. men whatever!.. vi klare os nok uden :D


Underlakken jeg har på, har jeg ikke brugt i riiiiiiiigtig lang tid. Det skyldes faktisk at det var den neglelak jeg havde på da min tidligere kæreste slog op med mig..
Lidt lamt, i know, men han betød virkelig meget for mig, og han slog bare op fra den ene dag til den anden, bogstavelig talt.. Nå.. men nu syntes jeg lige at jeg ville tage den på igen. (:


Udover det, har jeg bare lavet nogle helt simple grønne prikker over.. :D


Hello. (:


This is day 4 in my '31 day manicure challenge', todays nails is green!!


The pictures are not that good due too the really bad weather we've been having here in Denmark lately. It has'nt really been photo weather.. but whatever :D


The basecolor i am wearing today, i haven't been wearing in a realy long time. It is actually because that was the polish i wore the day my eralier boyfriend broke up with me. I know it's silly, but i just really cared about him, and h literally broke up from one day to another... Well.. i thought it was time to wear it again (:


Over my base color, i've just made some green dots (:





Take (Nail) Care

1 kommentar:

  1. Super fin sammensætning! Kan godt lide farven på prikkerne!

    Btw, dine kommentarer på min blog bliver lagt under spam, så derfor har jeg slet ikke set dem, og fået svaret på dem. Jeg har først lige set dem. Bare så du ikke tror, at jeg ignorerer dine kommentarer :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...