11. november 2011

31 day Manicure Challenge; Day 2 - Orange Nails

Hey.. 


Så er det altså den anden dag af min 31 manicure challenge:d.. ved godt at der er gået ret lang tid siden dag 1, men jeg har haft virkelig travlt med alting (:.. :D
jeg vil prøve så meget jeg kan at lave dem oftere!!! (:


Dagens negle er orange negle. :D.. Jeg har bare lagt en helt almindelig orange neglelak og på ringfingeren har jeg lagt noget orange glitter :D.. Simpelt simpelt.

hey..(:


So it is finally time for day 2 in my 31 day manicure challenge... I know it has been af while since day 1, but i just don't have massives of time. 
I am going to really try hard, to make them more often.!!!


The nails of the day is orange.. I've just painted my nails a plain orange, and to spice 'em up a little, i've also painted the ring finger in orsnge glitter (: Simple as can be..











Undskyld den dårlige kvalitet og belysning.. Det er bare ret svært at tage gode billeder i dårligt vejr (:

Sorry the bad quality and lightning.. it's just so hard taking good pictures in bas weather (:

Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...