21. november 2011

31 day Manicure Challenge; Day 5 - Blue Nails

Hej igen.. :D


Så er det blevet tid til blå negle i min '31 day manicure challenge'. 
jeg ved godt det går langsomt fremad. Men nu har jeg besluttet at give det et kick og så virkelig komme igang!!! Mit mål i starten var jo at blive færdig før jul, så jeg kan komme igang med min 'jule serie' af nail art og tutorials, som jeg havde tænkt mig at lave.. 
Men som alting der ud lige nu, må de jo komme til at lappe over hinanden, hvilket jo også er helt finno :D


Men hvertfald.. I dag er det blå negle!.. Jeg har brugt det sølv striping tape, som jeg købte på eBay.com for ca. 1 måned siden, og det er faktisk første gang jeg arbejder med det, så i må lige bære over med mig hvis det ikke er vildt kønt (: Jeg synes nu det blev meget fint, selvom det godt nok tog sin tid.. (ca. 1 time) men altså, det var jo også første gang ! :D

Hello again! :D


Now it is time for day 5 - blue nails, in my ''31 day manicure challenge''.
I know it is going really slowly with this challenge. But i've decided to give it a kick and get going!! In the beginning my goal was to do this challenge before Decembe, so i can start on my 'christmas series' of nail art and tutorials.
But as everything looks rigth now, it will cross each other, wich is totally fine too... means more posts !!! :D


Well, today it is blue nails! I've been using silver striping tape that i ordered from eBay.com a month ago, and it is actually the first time ever, i am using this, so i'm sorry if it's not the best. (:.. But i acyually really like it!! It is really party-ish! :D
It actually took me about an hour, to create this design. But mostly because i couldnt find the beginning of the tape.. that took me a while :d









Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...