29. november 2011

31 day Manicure Challenge; Day 8 - Metallic Nails

Hey (:


Dag 8 - Metal negle!! :D


Jeg elsker denne grønne metalliske farve! - Rent faktisk var det min mors kæreste der købte den til mig for laaaaaaang tid siden.. den var vidst på tilbud :d.. Men jeg elsker den alligevel :D
Den er utrolig nem at tage på, fordi den kun behøver et enkelt lag!!!! - og den tørre også forholdsvis hurtigt.


- Undskyld for mine utrolig tørre neglebånd!.. jeg lover at jeg gør noget ved det meget snart :D

Hey (:


Day 8 - Metallic Nails ! :D


I love this green metallic color! - actually my mothers boyfriend gave it to me a loooooong time ago.. i think it was on sale :d.. but i still love it:D
It's really easy to apply, cus' it only needs 1 layer!.. and it dries really fast :D


- Sorry about my dry cuticules.. i promise i will soon be doing something about them!









Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...