29. marts 2012

Orders up! CG Magnetix collection - Minus the magnet :S

Hey (:


Så er min bestilling fra Nailetc.com kommet. Nemlig China Glaze Magnetix kollektionen. Men den sørgelig nyhed er, at de altså ikke har sendt mig den der magnet, med de 3 designs på.
Jeg fik et brev med hvor der stod hvad jeg havde købt, og under magneten stod der ''refunded'' altså refunderet. Jeg har vist fået mine penge tilbage, men vil ikke købe en ny før jeg får løn igen, er lidt fattig på de seneste :d


Meeeen vi må se hvad der sker (:


Men her er der hvert fald lidt billeder af dem i flaske.  - Swatcher dem ikke endnu, da jeg først vil have magneten hjem :)

hello 8:


Now i've finally recived the order from Nailetc.com with the China Glaze Magnetix collection. And a biiig disappointment hits me when i see that there are no sign of my magnet anywhere! It's been refunded, great!
I mean, now there really no point in them. 
I think they have given me my money back, so i'm gonna buy a new one when i get some money next month (:


Well, here are some pictures of the laquers in bottle. - I'm not gonna swatch them until i get the magnet (:







Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...