13. marts 2012

NOTD - Cracked lilac french mani

Hey (:

Nu får i lige en til NOTD, for det er jo ret lang tid siden (:
I dag har jeg en lidt anderledes ''french mani'' på. Underlakken er e.l.f ''Lilac'', det sorte shatter er fra OPI og den sorte art liner er fra Depend. 
Personligt elsker jeg virkelig det her design! -jeg elsker at det er så unikt og ingen negl bliver den samme hver gang når man bruger shatter/cracked effect neglelak! (:

-Så er jeg næsten også færdig med at udfylde mine nye negle hjul, som jeg købte på eBay.com for nogle måneder siden. Det har godt nok taget lidt tid. Jeg har fundet ud af at der faktisk er aaaaaalt for mange hjul! Jeg tror jeg har ca. 150 lakker, og på alle de hjul er der hvert fald plads til lidt over 1000 lakker. wooooow. Så skal jeg da hvert fald ikke shoppe negle hjul i laaang tid :d
Tror snart jeg laver en giveaway konkurrence. Men det er nok fedest hvis der er flere followers. - Nu må vi se. 
Men i hvert fald, da jeg sad og roede med nogle af de lakker jeg ikke rigtig bruger mere, tænkte jeg at jeg ville lave nogle frankens. Nogle af dem blev lidt ensfarvede, men det går. 
Nedenunder er der også et billede af en franken jeg er igang med (:

Hey (:

So here is another NOTD, cause it's been a while!
Today i wore a little different kind of french manicure. The base color is e.l.f ''lilac'', the shatter is from OPI and the art liner is from Depend. And of course i used Seche VITE top coat!
Personally i really like this mani! . I love using shatter/cracked nail polish, cause every sincle nail is unique.

-And i'm almost done with painting my nail wheel, that i bought on eBay.com a couple of weeks ago. I actally found out that there is waaaay to many wheels! - I think i have about 150 laquers, and on those wheels all in all, there is over 1000 nails to paint on! wooooow. I don't have to get new ones in a really long time. I think i want to do a giveaway contest. But it's a little boring with not so many followers.
while i was fooling around with the laquers that i don't use as often, i thought that i wanted to do some frankens. ! - Further down is a picture of it .. 






Jeg ville ønske at neglelak så sådan ud når man tog det på!
I wish that nail polish looked like this when you apply it!


Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...