20. marts 2012

31 day Manicure Challenge; Day 19 - Galaxies

Hej (:

Ok så.. jeg ved godt det er utrolig lang tid siden, jeg har lavet en ''31 day manicure challenge'' til jer. Men har simpelthen bare haft travlt og har været på ferie osv.. men nu vil jeg prøve at gennemføre den. 
Jeg var lidt skeptisk over at lave galakser, så det er nok også en af grundene til at jeg har udskudt det i ret mange uger. Men nu har jeg fået taget mig sammen til at lave den, også selvom jeg har en aflevering til imorgen, som endnu ikke er færdig.. fuuuuck :S

Jeg synes selv at resultatet er blevet utrolig fint. Jeg har virkelig overrasket mig selv! - jeg troede virkelig at det blev grimt, så snart jeg begyndte at sponge mælkevejen. Meeeeeen nææ nej du :D

Hi (:

Ok then... i know it has been a while since i've been doing a ''31 day manicure challenge'' for you guys. But i've been really busy and i've been travelling and stuff. But now i wanna continue!
I was a little sceptical about making galaxies, and that is another reason that i've deferred it iun a pretty long time. But now i've pulled myself together and made it. Even though i have homework due tomorrow that is not even done yet!... fuuuuck :s

I actually really like the result! - i really surprised myself! - I thought it would be ugly as soon as i started sponging the milkyway. But nooo :D











Products/produkter:
Base coat - Depend
Depend - #204
Constance Carroll - Neon Yellow #354
e.l.f - Dark Navy
Claudia - Just black #157
GOSH - #562 Magic star
White
Nailstar 2 way pen in pink
top coat - seche vite




Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...