19. marts 2012

NOTD - Matte and glitter striping tape

Hej (:

Så er jeg tilbage med en lidt anderledes NOTD, hvor jeg også viser hvordan jeg gjorde det. men man kan ikke rigtig sige at det er en tutorial. 
Jeg kan ret godt lide dette design, da tapen får designet til at se mere ''rent'' ud :D
-Jeg kom faktisk først til at tage topcoat på over designet, men det skulle jeg jo ikke, da det jo er mat .. dumt dumt :D

Hi (:

Now i'm back with a little different kind og NOTD where i also show how i did it. But i would'nt call it a tutorial.
i actually really like this design, cause the tape makes the design look ''clean'' :D
-At first i actually applied topcoat on the design, but i should'nt have done that, cause it is supposed to be matte.. stupid much? :D






Produkter/products:
Depend base coat
Claudia - just black #157
e.l.f Matte finisher
Purple nail art tape from eBay.com
Claudia - 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...