7. marts 2012

NOTD - Pieces 'Il postino' with Depend Cracked Effect #5017

Hey (:

Idag har jeg bare en helt almindelig flot rød lak på, og oven på har jeg en cracked effect lak på fra depend.
Jeg elsker farvesammensætningen af plain rød og glitter sølv!

-Disse billeder er taget på mit iphone kamera, så kvaliteten er ikke specielt god.. Jeg må gå mig et nyt kamera der kan tage macro billeder! - Altså skarpe nærbilleder af små ting..tror jeg bruger min næste løn på det. Altså jeg har godt nok et kamera (det er lyserødt :d) men det bruger jeg kun når jeg er på ferier eller hygger med veninderne, den tager ikke særlig gode ''tæt på'' billeder.. 

See ya :D

Hey (:

Today i'm just wearing a normal pretty red laquer as a base and on top of that i'm wearing a cracked effect laquer from Depend.. I love the color combination with the plain red and the glittery silver :D

- These pictures are taken with my iphone camera, so the quality is not really good. I must get a new camera with that can take macro pictures! - I think i'm going to use my next sallery for that!
Well actually i have a camera (wich is pink ;d) but i only use it when i'm on vacation or a party or something like that. - it doese'nt shoot any good close up's...

See ya :D



Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...