16. juni 2014

NOTD - GOSH #573 "Golden Brown"

SÅ er det første rigtige indlæg her, og vi lægger stille og roligt ud med en NOTD!

Jeg har efterhånden mange lakker, og det er derfor ret svært for mig at vælge hvilken jeg vil have på, så derfor gik jeg idag ind på Random.org, som hurtigt fandt en lak for mig, og det er så den jeg har på idag! - Godt valg, for jeg ELSKER denne flotte efterårs farve. 

I dag har jeg GOSHs "Golden Brown" på. hvilket er en skøn brun metallisk shimmer med et hint af guld i. En virkelig smuk farve! Det er jo mest en efterårs farve og vi er jo godt nok i juni, men den er virkelig fin, så jeg tænkte at jeg ville være regelbryder idag :D

Konsistensen af denne lak er meget flydende og kan let flyde ind på neglebåndene, så tag ikke for store mængder, men læg et tyndt lag af gangen. Jeg har lagt 2 lag, men et 3. lag ville være 100 % dækkende. Den tørrer meget hurtigt!
Som base coat har jeg brugt Loreal Paris' 7 in 1 saviour, som er min yndlings lige for tiden, da den simpelthen virker SÅ godt mod svage negle, samt fylder mine riller perfekt! LOVE IT!
Min Top coat er MaxFactors Glossfinity, som også virker rigtig godt! - Den kan dog lave nogle bobler i lakken nogle gange, men jeg sørger bare for ikke at ryste den, men blot dreje den før brug.

Billederne er taget i 3 forskellige belysninger. De 3 første er ved mit vindue i det naturlige lys. Det 4. billede er med blitz og det sidste er inde på mit værelse under lamper :)
Enjoy!







Hvis i kunne lide dette indlæg så smid gerne en kommentar nedenunder!
Hvis der er en speciel lak du synes jeg ville kunne lide/du gerne vil have at jeg skal prøve, så sig endelig til nede i kommentaren!!

Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...