17. juni 2014

GOSH - #573 "Golden Brown" Matte Edition!

Jeg er sådan en person der hurtigt bliver træt af en normal manicure, og hvis jeg kunne, ville jeg skifte neglelak hver time! Men istedet for at tage en hel ny lak på, når min lak fra igår jo stadig sidder som den skal, så gør jeg den bare lidt anderledes.

Og som overskriften fortæller, har jeg malet mat lak ovenpå den brune shimmer, som bare ser helt fantastisk ud og bliver til et mere neutralt look, da der bliver lagt en dæmper på shimmeren.

Jeg har brugt e.l.f's Matte Finisher, som lige for tiden er min yndlings matte lak af dem jeg har prøvet indtil videre. Jeg har brugt 2 lag på hver negl, selvom det ikke er nødvendigt, da det faktisk ikke gør nogen forskel. Den tørre meget hurtigt, men pas endelig stadig på med dem alligevel!! Neglen føles helt silkeblød når lakken er tørret - møg lækkert jo!

Hvis i er interesseret i det, kan jeg lave et indlæg hvor jeg tester nogle forskellige matte lakker. Skriv endelig en kommentar hvis det var noget :)

Ikke mere snak, nu til billederne! De er taget ved mit vindue i dagslys og det sidste billede er taget i solen. 









Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...