15. juni 2014

Long time - no posts..!!

Hej alle sammen!!

Det er nu snart 2 år siden jeg sidst har lavet et indlæg på denne blog (wow!). Jeg mistede lidt interessen for det at blogge, og følte bare ikke at jeg gad mere. Men jeg har faktisk savnet at dele mine ideer og har derfor besluttet at jeg nu vil prøve igen.

Jeg er lige blevet færdig med 2. år i gymnasiet og skal op i 3.g efter sommerferien! Har godt nok læseferie nu, men har færdiggjort alle mine eksaminer! :)
Jeg kommer til at lægge indlæg ud når jeg føler for det; jeg har ingen plan eller noget som helst og ingen garanti om, at der kommer indlæg op hver uge eller noget.

Jeg er stoppet med at lave så meget nail art nu med en masse små figurer osv, men istedet lægger jeg en fin lak med fx nogle rhinestones eller lignende, og laver nogle reviews + swatches :)

Jeg håber i igen vil følge med her på bloggen!

-BenosNails

Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...