13. august 2012

NOTD - Sommer Leopard Print!

Hey guys!

Jeg håber i alle har haft en super uge, for det har jeg nemlig sammen med mine veninder! (: På turen havde jeg selvfølgelig noget neglelak med, så lavede jeg da lige nail art på tøserne og de blev også inspireret til at lave noget på dem selv!! Vildt hyggeligt! Billederne viser jeg her på bloggen en anden dag!

I sommerhuset lavede jeg også disse cute leopard print negle! Godt nok med nogle lidt anderledes farver, men de passer utrolig godt sammen!

Næste indlæg bliver min aller første giveaway! Så stay tuned, for præmierne er ikke skuffende! :D 








Brugt:
Base Coat - Depend
Nail star Nail art pen fra eBay.com
Essie - Mint Candy Apple
En hvid
Dotting tool
Top coat - Seche Vite

Take (Nail) Care

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...