5. august 2012

NOTD - Kleancolor ''Holo Pink''

Hey (:

Så her er endnu en lak fra de 24 Kleancolors jeg købte her for nogle uger siden! Dette er ''holo pink''!! Jeg elsker denne pink holografiske lak! Ligesom i mit forrige indlæg med Depend holografisk lak, er denne også helt unik. Den er så smuk i forskellig lys og har derfor også her taget et par billeder :D Elsker især det sidste billede, hvor man virkelig kan se glitteren :D

-Nu er der altså kun 2 indlæg tilbage til min giveaway! Jeg tager nu i sommerhus med mine veninder i 5 dage, så der kommer ikke noget fra mig de næste par dage.. ;( men jeg har allerede fundet de fleste præmier til min allerførste giveaway!, så glæd jer :D








Kan i lide de nye ''tags'' på billederne? :D

Take (Nail) Care

4 kommentarer:

  1. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! Means a lot! I will be sure to check out youre blog (:

      Slet
  2. nice!


    p.s. I'm having a Shop Jeen ring giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks! I will be sure to check it out !! (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...