1. august 2012

NOTD - Depend Holographic #2025 + 1st GOODIEBOX :D

Hey (:

Så her for nogle dage side, fik jeg min aller første GOODIEBOX! Det er et abonnement man betaler 119 kr. om måneden for, og så for man en lille gaveæske med 4-6 prøver i. Der plejer også at være 1-2 full size produkter i. Så det er helt klart pengene værd, hvis man vil prøve en masse nye produkter, men ikke har penge til at gå ud og købe dem alle i full size.





Jeg fik også en neglelak med fra Depend!! Nemlig den nye holografiske lak, som jeg har savlet efter i laaaang tid, men har aldrig rigtig kunne finde den i min lokale Matas. Da jeg prøvede den sad jeg i min seng i skyggen og tænkte ''sikke en nederen farve alligevel, den er bare helt almindelig sølv/grå'', men da jeg så kom ud i solen så woooooow!!!! den lyste op og glimtrede i alle regnbuens skønne farver! Derfor har jeg også taget ret mange billeder af den, den er så flot og unik i forskellige lys og vinkler. :D


Der er også nogle andre farver i den holografiske kollektion, som jeg tænker at jeg ville købe og prøve! Hvad synes i om denne lækre holo? ;D











Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...