17. april 2012

NOTD - e.l.f ''Chocolate'' with gold beads!

Hey hey (:

En lille hurtig NOTD. Idag har jeg bare en hel normal mørk ckokolae brun på, som jeg elsker!! - Den er fra e.l.f. På min ringfinger har taget nogle små guld beads på, hvilket jeg synes var ret sødt :D
-Jeg skal meeeeget snart have bestilt en ny Seche Vite topcoat! - er er snart ikke mere tilbage ;( Heldigvis har jeg fået en lille forsinket fødselsdags gave fra min far og det var et ''supergavekort'' på 500. Det gav mig mulighed for at vælge for 500 kr. til udvalgte butikker. Så jeg valgte bare at få 500 kr. til Nelly.com, hæhæh :D

- Jeg har nu også bestilt China Glaze Magnetix magneten som jeg ikke fik sidst, så jeg regner stærkt med meget snart at lave en swatch af den kollektion - udover det købte jeg også 4 andre Essie neglelakker..!! 

Hey hey (:

A little fast NOTD. Today i jst applied a normal chokolate brown color, wich i love!!!! - It's from e.l.f. On my ringfinger i've applied some gold beads wich i thought was really cute :D
- I am sooo going to buy a new Seche Vite topcoat real soon! Luckily for me my dad got me a ''supergiftcard'' for a late birthday present, so i could choose a giftcard on - stores, so i chose nelly.com :d

- I've also bought the China Glaze Magnetix magnet that got refunded the last time, so when it arrives i'm gonne be doing a swatch on that kollektion! I also bought 4 Essie polishes!! :D






Brugt/Used;
Base coat - Depend
e.l.f - chocolate
Gold beads from eBay.com
Top coat - seche vite

Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...