13. april 2012

NOTD - Cool Tribal!

Hej (: 

Så er jeg tilbage med en til NOTD, og i dag har jeg lavet et tribal agtig design! - Jeg kan riiigtig godt lide dette design, det er lidt nice, elsker især det blå i spidse, som står lidt ud fra alle de andre farver. 

I skal ikke tage jer af mine mega tørre neglebånd! - Det er ret vådt og koldt for tiden, og det får mine neglebånd og negle til at tørre ekstrem meget ud, og skal derfor også til at bruge noget mere creme. 
Det er lidt utroligt hvor meget det bare kan blive ved med at regne og regne og regne... Helt ærligt, nu vil vi altså gerne snart have noget sommer og sol!!!

Hey (:

So i'm back with another NOTD, and today i've made a tribal-ish design! - I reeaally like this design, it's pretty cool. I especially love the blue on the edge, it makes it pop out among the other colors.

Don't mind my really dry cuticles! - It's pretty cold and rainy outside, and that makes my cuticles, nails and hands really dry, guess i have to use a little more hand creme!
It's sad how it just keeps raining and raining and raining all the time, i really want some summer and sunshine soon!!!!!!!!








Brugt/used:
Base coat - Depend
China Glaze - Naked
Depend Art Liner - #1062
Depend Art Liner - #1063
Kiss nail art paint - #SPA29 Pearl Blue
Kiss nail art paint - #SPA21 Beach Pink
Top coat - Seche Vite


Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...