9. april 2012

NOTD - Cute Easter Bunnies!

Hey :)


Det er stadig påske! - Faktisk er den 2. påske dag, det vil sige at vi skal tilbage i skole imorgen.. dammit!! :d
Så derfor er det stadig tid til et lille påske design, nemlig små søde påske kaniner! 


Jeg overvejede lidt om jeg skulle lave dette design, for jeg var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle lave dem, hvordan de skulle se ud. Men jeg prøvede og de ser faktisk ret gode ud! - Især med en lille blomst i øret, jeg ville have lavet små sløjfer, men er ikke så god til at lave dem endnu og jeg havde ingen sløjfe stickers, så jeg klistrede bare en sød lille pink blomst på! 

Hey :)


It's still easter! - Actually it's 2. easter day and we're sadly going back to school tomorrow.. darn it!! :d
So it's still time for a cute little easter design, little easter bunnies!!


I actually thought about not making these, cause i did'nt really know where to start, and how they were going to look. But i tried and they actually look pretty good! - Especially with that little flower on the ear. I would've made little bows on the ears, but i'm not so good at making those and i did'nt have any bow stickers, so i went with the little flower decals :D







Produkter brugt/Products used:
Base coat - Depend
Maybeline New York Forever Strong - #70 Porcelaine 
La Femme Beauty - hvid/white
Claudia - #157 Just Black
China Glaze - Naked
Små blomster stickers/little flower stickers
Dotting tool
Top coat - Seche Vite



Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...