6. februar 2012

Nail Polish Swatch Wheels! (:

Hey (:

Så for ca. 1 måned siden bestilte jeg nogle nye negle hjul fra eBay.com, da de andre jeg købte for nogle måneder siden ikke var sååå gode som jeg nu engang havde troet. Disse er heller ikke knækket under fragten, som de andre var (Klik her) :)
Faktisk troede jeg at jeg kun havde bestilt 20 hjul, da jeg troede der var 2 hjul i hver pakke.. men jeg fik 12 i hver pakke i stedet for, så nu har jeg altså 60 hjul, med 18 negle på hver. det giver 1040 negle! - Så jeg behøver da slet ikke købe flere lige pt :d
Meget snart skal jeg have taget mig sammen til at fylde dem ud med mit neglelak! -De bliver så flotte :D


Hey (:


So for about a month ago, i ordered a couple of new nail polish swatches wheels from eBay.com, 'cause the others i bougth a couple of months ago werent really good at all.. some of the nails on them were broken off due too the shipping i guess ;s (see here)
Actually i thought that i'd only ordered 20 wheels 'cause i thought there were 2 wheels in each package.. but there were 12 in each, so now i have 60 wheels with 18 nails on each wheel. That gives me 1040 nails to paint!! -So i'm not going to be needing (:
Very soon, i'm going to fill them out with my nail polish and nailart design :D

5 pakker med 12 hjul i hver
5 packages with 12 wheels in each



Der er 18 negle på hvert hjul
There is 18 nails on each wheel



Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...