28. februar 2012

Back from Austria :D

Hey (:


Så er jeg altså endelig tilbage fra Østrig, hvor jeg har været nede og stå på ski sammen med min ungdomsskole og en masse dejlige venner og veninder! - Jeg har hygget mig rigtig meget, og har ikke brækket noget. Blev dog syg på min fødselsdag 20 februar. øv bøv.. men det sker (: - Jeg vil meget snart lave et fødselsdags design, selvom om det er 8 dage for sent :D


Kan lige nu ikke poste nogle gode billeder, for mit kamera (som er min mor's kærestes kamera) kan jeg nok desværre ikke komme til at bruge mere, da de nu flytter fra hinanden (er ikke sikker på om de stadig er kærester mere.. hmm, det må de selv ligge og rode med :d )
Men hvert fald så må jeg bruge mit Iphone kamera, (som er fint nok, men det er en 3'er så der er ikke blitz) til at tage neglebilleder af. - Som sagt har jeg fået instagram ( Jeg hedder BenoXD ), hvor jeg også jævnligt ligger neglebilleder ind, som nok ikke kommer ind på bloggen (måske)


Men nu er jeg tilbage og jeg håber at jeg får tid til at ligge flotte mani's selvom min hverdag er lidt halvtravl (: 



Hey (:


Now i'm am back from my skiingtrip in Austria where i've been with some friends (: - I've had a lot of fun, and fourtunately i didn't break anything! Though i got sick on my birthday 20th feburary, that sucks. ;( - I am very soon going to be doing a birthday nail art, even though it is 8 days late :d


Right now i can't really post any good photos, because my camera (wich is my mother's boyfriend's camera) i'm not going to be able to use anymore 'cause they are moving apart. (i'm not sure if they are still together.. ) 
But for now i have to use my iphone camera (Wich is good enough but it is a 3so there is no blitz) to take nail pictures. As mentioned, i've got an instagram account ( Named BenoXD ), where i also are posting nail pictures. 


But now i'm back, and hopefully i will have time to do more nail art and posts.


Bare lige nogle billeder fra turen (:
Just some pictures from my trip (:


Mig :D
Me :D

Mig og min veninde, Marie-louise - Hun har også en blog som jeg synes i skulle tjekke ud! :D Link  er nederst.
Me and my friend, Marie-Louise - She also has a blog wich i think you should check out ! - Link down below!

Louise and Marie-Louise


Link til Marie-Louise's blog 
Link for Marie-Louise's blog

Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...