7. februar 2012

31 day Manicure Challenge; Day 18 - Half Moons

Hey (:


Så er det da efterhånden også ret så lang tid siden jeg sidst har lavet en ''31 day manicure challenge'. vi er nu nået til dag 18 som altså skal være halv måner .. Altså en omvendt fransk manicure hvis man kan sige det sådan (:


For et stykke tid siden købte jeg 3 pakker neglefolie i føtex :D - de kostede vist kun 15-16 kr. hver, så jeg tænkte, hvorfor ikke bare prøve det. Så jeg købte de tre forskellige farver der var, - Lilla, pink og sølv. 
Og jeg må sige at man sagtens kan se på kvaliteten at de var billige! - Men hva fanden, det skulle jo afprøves, og jeg har længe ville prøve det og jeg har ikke rigtig gidet at bestille noget online selvom det er kvalitet ..(:
Men nu er det hvert fald afprøvet, og jeg vil helt klart meget snart bestille noget neglefolie online! 


Jeg er ikke særlig tilfreds med designet. Det var noget billigt prut og det virkede bare ikke særlig godt. Det var ikke hele folien der gik af på neglen, og limen gik af igen og klistrede sig alle mulige steder hen. 
På min højre hånd har jeg lavet hele mine negle i folie, og det ser faktisk ret fedt ud oven på sort! - Det der med at det krakelere er ret nice.. (:


Men nu til billederne..


Hey (:


Now it has been a pretty long time since i've done a ''31 day manicure challenge''. We have now reached day 18 wich is half moon mani! - It is lika a reverse french manicure (:


A while ago i purchased 3 packages of nail foil in a store called ''føtex'' where you can also buy food and clothes and stuff like that. - They only cost like 2dollars/1 pound each. So i bougth them in the tree colors that was available. - Silver, pink and purple.
And the quality of the foil is very sloppy, like the price is very cheap.. so that fine :D.. But what the heck.. i had to try it!, in a long time i've been wanting to try it out but i didn't want to order it online, so even though that is more quality, i just wanted to see how it worked (: .. and now after trying this, i will deffinetly place an order very soon on nail foil! 



I'm not really satisfied with the look. it was some cheap sh*t (sorry) and it just didn't wotk the way it should've. The whole foil was not transferred to my nail and the glue was everywhere and all sticky..
On my right hand, i made all of my nails with the foil. And it actually looked pretty cool! - it looked like it was kinda shattered and cracked (:



Well.. now to the pictures :D





Man kan se at noget af folien ikke er kommet med på negle.
You can see that some of the foil didn't get on the nail.






Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...