19. januar 2012

NOTD - Depend #290

Hej (:


Nu  er jeg tilbage med en til NOTD til jer!, denne dags lak er fra Depend. Det er en rigtig flot nødde-brun farve med glitter i, gd hvor jeg dog elsker denne lak!
Lakken er fra Depends jule kollektion fra 2011, har vist 5 af lakkerne, vil meget gerne have resten! - tror der er 11 lakker eller noget i den stil, men alle lakkerne er med utroligt flot glitter!


-Og ja.. jeg har allerede brudt mit nytårsfortsæt med kun at bruge 1265 kr. om måneden på neglelak..! - Og jeg kommer til at bryde den endnu mere i denne weekend, da jeg skal til Sverige med min kusine Rikke, og så skal jeg da også have lidt ''Kiss'' produkter.. og andet.. HÆHÆ.
Det er åbenbart bare umuligt for mig at holde mig til et budget.. især på¨neglelak :S..DAMN!

Hi (:


Now i'm back with another NOTD for you guys! .. Todays laquer is from Depend. It is a gorgeous nut-brown color with lots of glitter and sparkles, oh my, i love this polish!!!
The laquer is from Depends christmas collection from 2011, i think i have 5 of the polishes, but i would very much like to have the rest aswell! :D


-And yes.. I did break my new years resolution about only using 125 kr. a month on nail polish and nailart supplies.! And i will be breaking it a lot more this weekend when i'm off to Sweden with my cousin Rikke, so 'course i have to buy some there aswell..
I guess it is just impossible for me to stick to a budget... ecspecially if it has to do with nail polish!! :s... DAMN!



Husk at klikke på billederne, for at se den flotte glitter bedre!

Remember too click on the pictures to se the pretty sparkles!









Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...