5. januar 2012

31 day Manicure Challenge; Day 16 - Tribal Print

Hey (:


Så er det dog endelig blevet tid til at fortsætte på denne udfordring, der godt nok har stået på i reeet lang tid nu. Idag er det så dag 16, hvilket bare er et mønster man skulle lave.
Jeg er overhovedet ikke tilfreds med designet, jeg synes det ser alt for rodet ud! - Men det var også ret svært at lave, med alle farverne, stregerne og prikkerne der skulle sidde forskellige steder... Men det går :D


-Har faktisk allerede brugt de 125 kr. på neglelak i denne måned. Eller faktisk kun 25 kr. da de 100 kr. var et gavekort jeg fik juleaften.. Gælder det når det ikke er mine egne penge??.. NEJ DA :D - Jeg købte 5 Depend neglelakker, så jeg kan sagtens købe 4 mere :d - Deres jule kollektion er vildt flot (:

Hey (:


Now it is finally time to continue this challenge. This is day 16, wich has to be a tribal print.
- I don't really like this design. I feel like it looks really messy! - But it was actually hard to do, with all the colors, lines and dots in different places and all.. But whatever :D


-I have actually already spent the 125 kr. (13 GBP and 22 USD) on nail polish this month. Or actually only 25 kr (3 GBP and 5 USD), cause the other 100 kr. (10 GPB and 17 GBP) was a giftcard, given to me at christmas.. But does it count when it wasn't my own money??--NOOO!! :D - I bought 5 Depend nail polishes, so i can buy 4 more :d - I really love their chirstmas collection (:






Det brugte jeg/What i used:
Base Coat - Sally Hansen No More Breaks
Essie - Mint Candy Apply
Claudia - Just Black #157
Sally Hansen x-treme wear - Crushed #290
Sally Hansen x-treme wear - Virtual Violet #400
Sally Hansen x-treme wear - Mellow Yellow #27
H&M - Come Shine
A white
Topcoat - Seche Vite
Piece of paper
Dotting Tool (eBay.com)
Nail Art Brushes (eBay.com)

Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...