25. januar 2012

Follow me on Instagram! :D

Hey ! :D


Så har jeg da også fået en Iphone (Godt nok min kærestes gamle, men what the heck :D) og jeg har da også lige fået installeret ''Instagram'' på .. :D


Mit brugernavn er ''Benoxd'' og jeg ville blive rigtig glad hvis i gad at følge mig der :D
Jeg ligger selvfølgelig også nogle billeder og opdateringer om bloggen derind, så i kan følge med på den måde. Mit link til bloggen er der også.


Hvad hedder i på instagram?? :D

Hey! (:


Now i finally got an iphone (well, it's my boyfriends old one, but what the heck :D) and i've installed Instagram !!


My username is ''Benoxd'' and i would be really happy if you guys would like to follow me (:
Of course i will be posting pictures and opdates on the blog there too, so you can follow the blog that way too.. kinda :D


What are you guys names on Instagram??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...