2. oktober 2011

HAUL - eBay.com Part 2

Hay hey :D


Nu har jeg fået nogle flere ting fra eBay.com, så her kommer min haul part 2 (se part 1 her) :D


Jeg har lige fået tilsendt 20 Nail wheels swatches og 10 striping tape!!
Nu mangler jeg kun at få de 48 2 way pens og 5 dotting tools :D

Hello !!


I have now recieved some other stuff from eBay, so here is a part 2 (watch part 2 here) :D


I just got the 20 nail wheels swatches and 10 striping tape!
Now i only need the 48 2 way pens and 5 dotting tools :D.





Det her billede har jeg snuppet fra eBay da jeg ikke selv kunne få et godt billede af farverne, :D
I took these pictures from eBay, because my camera was not able to catch the beautiful colors :D 





Det var et par stykker af dem hvor der var knækket et par negle af. Det er selvfølgelig rigtig surt, med det er jo bare plastik, og tingene kommer helt fra Hong Kong.. Jeg kan hverts fald godt leve med det (::
There was a couple of them where the nail was broken off, It is really sad and it is just plastic.. it also came all the way from Hong Kong.


Jeg vil selvfølgelig lave en part 3 når jeg får de sidste ting :D


I am ofcourse going to make a part 3 when i reviece the last stuff (:


Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...