30. juni 2014

e.l.f - Skinny Jeans

Så har jeg endelig prøvet den første af de e.l.f lakker jeg har købt, på og wooooow hvor jeg elsker denne farve! Da jeg så den på nettet tænkte jeg også bare, at jeg måtte eje den!

Det er en virkelig flot blå farve, der passer til både sommer og vinter. Jeg glæder mig hvert fald til at have den på når jeg snart tager ud og rejser!

Under lakeringen var det som om, at formlen blev tykkere og tykkere for hvert strøg, og jeg blev derfor nødt til at skrue låget på og ryste lakken flere gange under påføringen, men så virkede den ellers også fint derefter. Dog lidt irriterende at jeg ikke bare kunne dyppe. Dette er også en lak der godt kan lave lidt bobler i lakken, som i nok kan ane på nogle af billederne. Man skal passe på med hvordan man lægger den, og ikke lægge den i et for tykt lag ad gangen, for så er det at den begynder at boble lidt. Det er ikke noget man som sådan lægger mærke til, men stadig ret irriterende...
     Udover dette elsker elsker elsker jeg denne fantastiske blå farve!

Som altid har jeg brugt Loreals 7 in 1 saviour som base coat og MaxFactor Glossfinity som top coat :)








Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...