17. juli 2012

Orders Up! - 24 Kleancolor's from eBay!!

hey (:

For to dage siden fik jeg nogle lakker med posten, som jeg har glædet mig utroligt meget til at få! Jeg fandt et sted på eBay.com, hvor man selv kunne vælge 24 lakker mellem alle Kleancolor lakker! Fedt Fedt! Det kostede mig vist 350 i alt :D


-Jeg er lige nu i Jylland med min kæreste, så det er begrænset hvor mange indlæg jeg kommer med i denne uge (: men skal gøre mit bedste!
Jeg prøvede at lave et indlæg fra min Iphone, men den siger hele tiden ''Puplishing Error - The operation couldn't be completed. (Invalid category term)'' Den har virket før, men har på den anden side også sagt dette før. Nogen der ved noget??? 


-Faktisk har jeg snart lavet 100 indlæg (ved godt det ikke virker af meget, da jeg har været i gang i noget tid) men altså, så vil jeg holde en giveaway, på min nr. 100 indlæg!! Mere om det når vi nærmer os!(:





Jeg nåede også lige at swatche dem! :D




Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...